Zarządzenia Burmistrza 2022 rok
Treść
Zarządzenie Nr 239/2022
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 27 maja 2022 r.
w sprawie powołania komisji konkursowej celem przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Miejskiej Górce oraz wyznaczenia przewodniczącego komisji konkursowej
Na podstawie art. 63 ust. 14, 15 i 17 w związku z art. 29 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn.zm.) oraz § 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1587) Burmistrz Miejskiej Górki zarządza, co następuje:
§ 1. W celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Miejskiej Górce powołuje komisję konkursową w składzie:
- przedstawiciele organu prowadzącego szkołę:
1. Pani Maria Antkowiak - przewodnicząca komisji konkursowej,
2. Pani Joanna Pląskowska
3. Pani Sylwia Szewczyk
- przedstawiciele organu nadzoru pedagogicznego:
1. Pan Leszek Jan Szczepaniak - starszy wizytator
2. Pani Sławomira Głowacz - wizytator
3. Pan Jerzy Luftmann - wizytator
- przedstawiciel Rady Pedagogicznej:
1. Pani Bożena Gubańska
2. Pani Anna Barteczka
- przedstawiciele Rady Rodziców:
1. Pan Dawid Górski
2. Pani Karolina Poprawa
- przedstawiciele organizacji związkowych reprezentatywnych w rozumieniu ustawy o Radzie Dialogu Społecznego, obejmujących swoim zakresem działania szkołę, w której konkurs się odbywa:
1. Pan Krzysztof Synoracki – ZNP Oddział w Miejskiej Górce.
§ 2. 1. Na podstawie art. 63 ust. 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn.zm.) osoby wymienione w paragrafie1 niniejszego zarządzenia upoważnione są do przetwarzania danych osobowych w zbiorze danych – z zakresu obsługi administracyjno-organizacyjnej oświaty w Centrum Usług Wspólnych w związku z wykonywaniem zadań członka komisji konkursowej.
2. Zakres upoważnienia: wgląd do dokumentacji.
3. Upoważnienie obowiązuje do czasu zakończenia prac komisji egzaminacyjnej.
4. Wymienione w niniejszym zarządzeniu osoby są zobowiązane do:
a) zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, do których uzyskały dostęp,
b) ochrony danych osobowych przed dostępem osób postronnych i nieupoważnionych, zabezpieczenia ich przed zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
5. Postępowanie sprzeczne z powyższymi zobowiązaniami jest naruszeniem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i powoduje odpowiedzialność cywilną i karną.
§ 3. Tryb oraz zasady pracy komisji konkursowej określają przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej ( Dz.U. z 2021 r., poz. 1428)
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz
/-/ Karol Skrzypczak